CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Potrzebujesz pomocy?

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów i usług.

01/HANDLOWE

Produkty z naszej oferty można zamówić na kilka sposobów:

  1. Poprzez kontakt z naszym działem handlowym
  2. Poprzez swojego lokalnego dystrybutora, do którego kontakt uzyskasz w naszym dziale handlowym
  3. Telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54
  4. Mailowo pod adresami: biuro@makromed.com.pl i zamówienia@makromed.com.pl

Nasza firma nie proponuje usług finansowych, ale bardzo chętnie pomożemy w procedurze leasingowej.

Płatność następuje przelewem pod numer konta wskazany na wystawionej przez nas fakturze.

W przypadku zauważonych usterek należy skontaktować się bezpośrednio z firmą, w której produkt został zakupiony.

Warunki gwarancji są opisane są w karcie gwarancyjnej danego produktu, zwykle jest to rok lub 6 miesięcy. W przypadku unitów stomatologicznych gwarancja wynosi 2 lata (przy zachowaniu corocznych przeglądów gwarancyjnych).

Gwarancja nie obejmuje:

  1. Uszkodzeń mechanicznych produktów
  2. Uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji urządzenia w sposób niewłaściwy lub niezgodny z instrukcją użytkowania
  3. Uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwej konserwacji urządzenia
  4. Uszkodzeń powstałych po dokonywaniu przeróbek, napraw, demontażu lub zmian konstrukcyjnych we własnym zakresie lub przez osoby nieuprawnione
  5. Końcówek, jeśli nie były zasilane wodą destylowaną
  6. Produktów, do których nie został dołączony oryginał karty gwarancyjnej
  7. W przypadku brak okresowego przeglądu produktu

W takich przypadkach prosimy o kontakt z firmą, w której produkt został kupiony lub z firmą Makromed i zapytać czy jest możliwość wykonania danej naprawy. Jeśli tak, jej koszt ponosi w całości klient.

Zachęcamy do skorzystania z oferty produktowej dostępnej na stronie internetowej https://makromed.com.pl. Aktualne cenniki produktów są również dostępne w zakładce „Katalogi/Cenniki”.

W takich przypadkach prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: biuro@makromed.com.pl w celu oceny możliwości współpracy.

Dopuszczamy możliwość negocjacji w przypadku przetargów lub konkursów ofert. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.

Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia do nas produktu.

02/LOGISTYCZNE

Zamówione produkty wysyłamy kurierem, naszym własnym transportem lub są one dostarczane przez naszego dystrybutora.

Niestety nie ma możliwości zwrotu zamówionych produktów.

W przypadku unitów stomatologicznych, czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 do 6 tygodni, jednak może on ulec przedłużeniu lub skróceniu w zależności od producenta.

Inne urządzenia (np. do radiowizjografii, sedacji, a także pompy ssaka, kompresory, asystory, wózki, foteliki) zwykle są dostępne od ręki w zależności od naszego stanu magazynowego lub preferencji zamawiającego. W pozostałych przypadkach, czas realizacji jest zależny od producenta.

Lampy gabinetowe i stacje zasilające do unitów są dostępne wyłącznie na zamówienie. Czas realizacji jest zależny od producenta.

W zależności od producenta lub sytuacji rynkowych, czas realizacji może ulec wydłużeniu.

03/TECHNICZNE

Poprzez kontakt telefoniczny do naszej siedziby pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@makromed.com.pl

W celu przedłużenia żywotności produktów, konieczna jest ich odpowiednia konserwacja i przestrzeganie zaleceń zawartych w instrukcji użytkowania. W przypadku braku posiadania instrukcji, zachęcamy do kontaktu z naszym działem technicznym.

Tak – części do unitów produkowanych przez Makromed, są w ciągłej sprzedaży.

Tak, współpracujemy z około 300 serwisami w całym kraju.

Nie, nasz serwis obejmuje tylko terytorium Polski.

W przypadku zamówienia urządzenia przez przypisanego dystrybutora, to dystrybutor lub wskazany przez niego serwisant montuje urządzenie. Unity, w zależności od marki, przychodzą spakowane na 1-3 paletach.

Naprawy prowadzimy poprzez liczne serwisy znajdujące się na terenie całej Polski. Prosimy o kontakt telefoniczny na numer: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@makromed.com.pl w celu przypisania serwisanta z danego regionu.

Staramy się wykonywać naprawy naszych produktów najszybciej jak jest to możliwe. Jednak czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od dostępności części koniecznych do naprawy.