CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Potrzebujesz pomocy?
W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszych produktów i usług.
01/HANDLOWE
Produkty z naszej oferty można zamówić na kilka sposobów:
- Poprzez kontakt z naszym działem handlowym
- Poprzez swojego lokalnego dystrybutora, do którego kontakt uzyskasz w naszym dziale handlowym
- Telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54
- Mailowo pod adresami: biuro@makromed.com.pl i zamówienia@makromed.com.pl
Nasza firma nie proponuje usług finansowych, ale bardzo chętnie pomożemy w procedurze leasingowej.
Płatność następuje przelewem pod numer konta wskazany na wystawionej przez nas fakturze.
W przypadku zauważonych usterek należy skontaktować się bezpośrednio z firmą, w której produkt został zakupiony.
Warunki gwarancji są opisane są w karcie gwarancyjnej danego produktu, zwykle jest to rok lub 6 miesięcy. W przypadku unitów stomatologicznych gwarancja wynosi 2 lata (przy zachowaniu corocznych przeglądów gwarancyjnych).
Gwarancja nie obejmuje:
- Uszkodzeń mechanicznych produktów
- Uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji urządzenia w sposób niewłaściwy lub niezgodny z instrukcją użytkowania
- Uszkodzeń powstałych wskutek niewłaściwej konserwacji urządzenia
- Uszkodzeń powstałych po dokonywaniu przeróbek, napraw, demontażu lub zmian konstrukcyjnych we własnym zakresie lub przez osoby nieuprawnione
- Końcówek, jeśli nie były zasilane wodą destylowaną
- Produktów, do których nie został dołączony oryginał karty gwarancyjnej
- W przypadku brak okresowego przeglądu produktu
W takich przypadkach prosimy o kontakt z firmą, w której produkt został kupiony lub z firmą Makromed i zapytać czy jest możliwość wykonania danej naprawy. Jeśli tak, jej koszt ponosi w całości klient.
Zachęcamy do skorzystania z oferty produktowej dostępnej na stronie internetowej https://makromed.com.pl. Aktualne cenniki produktów są również dostępne w zakładce „Katalogi/Cenniki”.
W takich przypadkach prosimy skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: biuro@makromed.com.pl w celu oceny możliwości współpracy.
Dopuszczamy możliwość negocjacji w przypadku przetargów lub konkursów ofert. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.
Reklamacje rozpatrujemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia do nas produktu.
02/LOGISTYCZNE
Zamówione produkty wysyłamy kurierem, naszym własnym transportem lub są one dostarczane przez naszego dystrybutora.
Niestety nie ma możliwości zwrotu zamówionych produktów.
W przypadku unitów stomatologicznych, czas dostawy wynosi zazwyczaj od 4 do 6 tygodni, jednak może on ulec przedłużeniu lub skróceniu w zależności od producenta.
Inne urządzenia (np. do radiowizjografii, sedacji, a także pompy ssaka, kompresory, asystory, wózki, foteliki) zwykle są dostępne od ręki w zależności od naszego stanu magazynowego lub preferencji zamawiającego. W pozostałych przypadkach, czas realizacji jest zależny od producenta.
Lampy gabinetowe i stacje zasilające do unitów są dostępne wyłącznie na zamówienie. Czas realizacji jest zależny od producenta.
W zależności od producenta lub sytuacji rynkowych, czas realizacji może ulec wydłużeniu.
03/TECHNICZNE
Poprzez kontakt telefoniczny do naszej siedziby pod numerem: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@makromed.com.pl
W celu przedłużenia żywotności produktów, konieczna jest ich odpowiednia konserwacja i przestrzeganie zaleceń zawartych w instrukcji użytkowania. W przypadku braku posiadania instrukcji, zachęcamy do kontaktu z naszym działem technicznym.
Tak – części do unitów produkowanych przez Makromed, są w ciągłej sprzedaży.
Tak, współpracujemy z około 300 serwisami w całym kraju.
Nie, nasz serwis obejmuje tylko terytorium Polski.
W przypadku zamówienia urządzenia przez przypisanego dystrybutora, to dystrybutor lub wskazany przez niego serwisant montuje urządzenie. Unity, w zależności od marki, przychodzą spakowane na 1-3 paletach.
Naprawy prowadzimy poprzez liczne serwisy znajdujące się na terenie całej Polski. Prosimy o kontakt telefoniczny na numer: +48 42 678 88 54 lub mailowo na adres: serwis@makromed.com.pl w celu przypisania serwisanta z danego regionu.
Staramy się wykonywać naprawy naszych produktów najszybciej jak jest to możliwe. Jednak czas ten może ulec wydłużeniu w zależności od dostępności części koniecznych do naprawy.